Pasek

Chronica Genusmuto Logo

Chronica Genusmuto Logo

poniedziałek, 2 października 2017

Post techniczny i teaser Nigrum Cor II

Wybaczcie, że tak lakonicznie i w punktach, ale nie chciałabym, żeby coś mi umknęło.

1. Jak widzą wszyscy dotychczasowi Czytelnicy, blog przeszedł lifting. Póki co zmienione są:
  • nagłówek,
  • szablon,
  • treść i schemat "Ras",
  • schemat "Historii",
  • usunięte zostały pogadanki spod rozdziałów,
  • w "Historiach" pojawiło się Nigrum Cor w wersji PDF,
  • w "Historiach" pojawiło się Nigrum Cor w wersji Wattpad,
  • skasowane zostały linki boczne "Spisu Treści",
  • uzupełnić "Herbarium" o środki z Nigrum Cor,
  • uzupełnić "Słowniczek" o wyrażenia chińskie i japońskie z Nigrum Cor,
  • uzupełnić brakujące zakładki bohaterów.
2. W najbliższym czasie mam zamiar dodatkowo:
  • dodać "Mapy" z mapą Tokio oraz schematami domu Heia i apartamentu Soujirou [do 8.10],
  • dodać "Galerię" [do 10.10].
EDIT z 6.10: Z powodu braku czasu jestem zmuszona wycofać się z tak szybkiego uzupełniania "Ras". Obiecuję, że prace nad napisaniem wszystkich opisów ruszą, gdy tylko moje życie uczelniane się już ustatkuje.

3. Przypominam o głosowaniu na Katalogu Fenix (do końca listopada).

4. Proszę o wzięcie pod rozwagę tekstu znad postu.

5. W związku z rokiem szkolnym/akademickim i brakiem zainteresowania komentowaniem, od sezonu 2 licznika komentarzy przyspieszających nie będzie.

6. Odnośnie do wersji Wattpadowej - nie przenoszę się na tę platformę. Rozdziały, jak zwykle, publikować będę tutaj co sobotę, a na WP Nigrum Cor II pojawi się dopiero w momencie, gdy skończymy tę serię tutaj. Każda następna seria też.

7. A tutaj malutka zajawka tego, co czeka na Was w sezonie II:

- Jeśli masz mi coś do powiedzenia, to zrób to teraz - oznajmiłem beznamiętnym tonem, bezmyślnie zapinając pasy. - Mam dosyć ciągłego rozdrapywania starych ran na raty.
- Nie wiem, o czym mówisz, mój mały lisku - głos Soujirou był jak zwykle miękki i melodyjny.
- O naszym rozstaniu - jeżeli miałem też stracić mężczyznę, wolałem, by stało się to tu i teraz zamiast przeżywać kolejny atak za kilka dni, może tygodni. A że to już koniec, byłem pewny. W końcu jaki normalny człowiek chciałby układać sobie przyszłość z kimś tak wyklętym przez bogów i ludzi, jak ja?
- Jeśli chodzi o mnie, to ostatnią rzeczą, o jakiej myślę, jest rozstanie z tobą - odpowiedział, gładząc mnie po policzku, ale ja w to już nie wierzyłem. Nie istnieją ludzie aż tak idealni i cierpliwi. - I mam nadzieję, że z twojej strony sprawa wygląda podobnie. Pojedziemy do mnie do mieszkania, weźmiesz ciepłą kąpiel i wpakujesz się do łóżka z jakąś dobrą książką, co? - uśmiechnął się lekko w moim kierunku, odpalając stacyjkę. - I nie myśl już o tym, co usłyszałeś przed chwilą, nic dobrego z tego nie zyskasz. Jestem przy tobie i nigdzie się nie ruszam, najdroższy.

--------------------------------------------------------------------------

Jak Wam się podobają zmiany? Może chcielibyście jakieś inne? I jakie są Wasze teorie na temat fragmentu i całości sezonu? Chętnie przeczytam o tym w Waszych komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze wulgarne, obraźliwe lub w inny sposób naruszające netykietę usuwam. Proszę na nie nie reagować.
Komentarze niedotyczące bloga proszę umieszczać w zakładce SPAM, inaczej zostaną one usunięte. Dziękuję za wyrozumiałość.