Pasek

Chronica Genusmuto Logo

Chronica Genusmuto Logo

sobota, 1 lipca 2017

Witam

Witam na moim blogu!
Jest mi niezmiernie miło, że się tu znalazłeś, Drogi Czytelniku. Już niedługo pojawią się tu rożne opowiadania mojego autorstwa. Zachęcam Cię do czytania ich. Póki co nie ma zbyt wiele do zwiedzania, ale postaram się, byś nie nudził się długo. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli obdarzysz mnie kredytem zaufania i zaobserwujesz mojego bloga lub zostawisz jakiś komentarz. Jako, że szablon świeżutki i nieprzechodzony, będę wdzięczna za wszelkie wskazane błędy i sugestie.

Pierwszym opowiadaniem będzie widoczne już na nagłówku Nigrum Cor. Z góry uprzedzam, że jest to między innymi romans męsko-męski, dlatego też wszelkich homofobów, rasistów i innych takich proszę o zapomnienie tego adresu jak najszybciej i niewchodzenie tu już więcej. Nie oznacza to, że będę się skupiać tylko na tym, więc miłośnicy fantasy z akcją powinni też znaleźć coś dla siebie. Może się również pojawić kilka scen drastycznych, jednak nie powinno ich być zbyt wiele. W każdym razie, czujcie się ostrzeżeni.

Prolog najprawdopodobniej pojawi się jutro, wymaga jedynie drobnych poprawek i ostatniej korekty edytorskiej. W czasie wakacji rozdziały będą się pojawiać co tydzień zgodnie z rozpiską, a od października zależnie od mojego rozkładu zajęć, ale nie w większych odstępach niż raz na dwa tygodnie. Co do ich długości, to różnie to bywa, ale zwykle będzie to między dwoma a pięcioma tysiącami słów. A przynajmniej tak twierdzi mój Word.
Kuroneko

4 komentarze:

  1. Cześć!
    Znalazłam się tutaj za pomocą Twojej odpowiedzi Zapytaj) bo oczywistym jest, że każdego to interesuje).
    Już na wstępie chce powiedzieć (napisać), że wyjątkowo przypadł mi do gustu wygląd bloga.
    Ale dłużej już nie przedłużając (masło maślane... coś dużo tych nawiasów) przechodzę do czytania prologu.

    PS. Z góry uprzedzam, że będę starała się zawsze zostawiać komentarz, jednak nie jestem najlepsza w ich rozbudowywaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Jest mi niezmiernie miło, że tu jesteś i zechciałaś mnie o tym poinformować. Co do komentarzy to będę wdzięczna za jakiekolwiek, byleby szczere. Czasami jedna celna uwaga, czy pytanie znaczą więcej niż cały elaborat. Od rozpisywania się przecież jestem tu już ja, Czytelnik nie ma takiego obowiązku ;)
      Kuroneko

      Usuń
  2. Widzę, że nie jestem jedyną, która trafiła tu z Zapytaj :). Przyciągnęła mnie Twoja szczerość w wydawaniu osądów i postanowiłam sprawdzić, co możesz zaproponować swoim czytelnikom.
    Szablon bloga jest bardzo ładny, jasny i przejrzysty. Co prawda ja wolę czytać biały tekst na ciemnym tle, ale to nie znaczy, że nie przeczytam Twoich postów.
    Jeśli mi się spodoba i zostanę, z pewnością pod każdym postem zostawię komentarz.
    Bo kto nie komentuje, ten morduje małe sówki.
    Jeśli będziesz miała wolną chwilę i ochotę, zajrzyj do mnie - https://opowiadania-by-damayanti.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam serdecznie, pozdrawiam cieplutko i weny życzę.
    Damayanti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, że zazwyczaj tam się udzielam i ludzie chcą zobaczyć, kto im odpisuje. Miło mi, że uznajesz moje odpowiedzi za szczere, a nie hejty.
      Szczerze mówiąc, dość sporo poprzednich blogów była w układzie z czarnym tłem i chciałam zrobić coś innego, lżejszego. Bardziej mi się kojarzy z tradycyjnymi książkami i nie dobija atmosfery. Ale może przestawię się znowu na czerń lub jakiś kolor przy aktualizacji szablonu.
      Będzie mi niezmiernie miło, jeśli skomentujesz. Jak dla mnie, komentarze nie są obowiązkiem, ale najwyższą formą uznania dla autora od Czytelnika. W końcu Czytelnik nie musi tego robić, a jednak uznaje, że chce poświęcić swój czas i powiedzieć autorowi, co myśli.
      Z pewnością wpadnę, gdy tylko będę miała czas. Za kilka dni wyjeżdżam, więc może wtedy w przerwach od martwienia się, czy z akwariami wszystko w porządku :) Czy będę czytelniczką, nie obiecuję, ale na pewno spróbuję i dam znać o rezultacie.
      Pozdrawiam cieplutko,
      Kuroneko

      Usuń

Komentarze wulgarne, obraźliwe lub w inny sposób naruszające netykietę usuwam. Proszę na nie nie reagować.
Komentarze niedotyczące bloga proszę umieszczać w zakładce SPAM, inaczej zostaną one usunięte. Dziękuję za wyrozumiałość.